2010. június 16., szerda

A fészekrakás eredménye

Mióta felraktuk, illetve a villanyosok a gólyafészket, azóta a gólya nagy ívben elkerült minket. Sajnos. Az elején minden este lementem,hogy megnézzem, hátha visszajött, aztán már csak reménykedtem. Kicsit mintha elfelejtetem volna. Tegnap este viszont ott áldogált a vadiúj fészekben. Nem hittem el. Körülbelül öt percenként lementem, hogy megnézzem, még ott van-e. Elég sokat állt benne, aztán elrepült. És ma reggel indult a faluban a pletyka. Több forrásból hallottuk- mert a pletyka, csak úgy pletyka- hogy tulajdonképpen két gólya keringett a kert fölött. A fenyőknél vagy az is lehet a nyírnél akartak leszállni. Jó lenne, ha ma már ketten üldögélnének, és azt sem bánom, ha a fenyő valamelyik szegletében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése