2010. december 21., kedd

A régiókon és információkon átívelő Trans

A Regiotrans dicsérete: Kézdin voltam. Aztán Sztgyörgyre szerettem volna menni, az egyetlen délutáni Regiotransos vonattal, ami netes menetrend szerint 15.54-kor indul Kézdiről. Beértem az állomásra, gyorsan felpattantam egy Szentgyörgy feliratú vonatra, mert már indult. Csak éppen nem jó irányba. Az első gyanús jel akkor volt, amikor megláttam a perkői kápolnát. Egyáltalán nem ismerem - épp itt volt az ideje ennek a kis tanulmányi kirándulásnak -  Háromszéket, de azért ezt kb. éreztem, hogy nem Szentgyörgy fele van. Aztán jött a kalauz és kiderült, hogy ez a vonat Bereckbe megy, és onnan fordul vissza háromnegyed óra múlva. Még szerencse, hogy fordul.  Nincs ezzel semmi baj, úgysem voltam Bereckben, de azért legalább a Regiotrans frissíthetné az infóit a neten is, mert állítólag december 10 után változott. És ezért esett egybe a két vonat időpontja. Azt leszámítva, hogy nem naprakészek, legalább meleg van és tisztaság. Valahogy csak haza érek.

2 megjegyzés:

  1. úgyúgy: mondd meg, s kertiparty-témának is milyen jó, s most már csak bírd ki hazáig ;)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, sikerülni fog, én tudom :*

    VálaszTörlés