2010. október 22., péntek

Quiche- spenótos, kukoricás, virslis


Minden szerénységemet legyűrve, állíthatom, hogy elkészítettem életem legfinomabb quiche-ét.
Az alaptészta egyszerű, 5perc sem kell az előállításához: 20 dkg vajat (én csak vajat szoktam használni, margarinnal valahogy nem olyan a tésztája)elgyúrunk 30 dkg liszttel, másfél deci vízzel. És sózzuk egy picit. Majd berakjuk a hűtőbe, míg a feltét is elkészül.
A feltét szívünk kívánságától függően bármi lehet. Ez most éppen spenótos lett, hogy feldobjam egy kicsit a virsli mellé tettem kukoricát is. És sok -sok fokhagymát, egy fejet! Mikor a tészta széle kezd pirulni,a kivajazott quiche sütőben, rákenünk egy tojással összekevert tejföles mártást, majd a spenótos egyveleggel borítjuk be. Vissza rakjuk a sütőbe kb., tíz percre, majd beborítjuk a tetejét a piacon vásárolt füstölt házi sajttal. Majd megszórjuk provence-i fűszerkeverékkel. Ha a sajt pirulni kezd, teríthetjük az asztalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése