2011. január 2., vasárnap

Azt álmodtam

hogy a gyermekek a könyvtárban mind Georghe Cosbuc egy hosszú című művét kereseték. Mind csodálkoztam, hogy mi lehet az, s hát kiderült, hogy az egy ceruza:) Egy olyan igazi ceruza, amivel a leírt rossz dolgokat ki lehet törölni:) Néztem, hogy milyen hülyeségek vannak. Aztán rájöttem, hogy én arra fogom azt használni, ha lehet, hogy a történendő és gondolt rossz dolgokat semmisítem meg. Megfogtam a ceruzát és egy az egyben ki tudtam törölni. (Ez a ceruza valami akarat féle volt). Miket álmodik az ember, így az új évben.
Különben nagyon borús és álmos idő van. Máffinnak sem akaródzott ma kimenni a házból nagyon, édesen szunyál az ágyunkban. Úgy látszik valamicskét kezd megnyugodni a nagy petárdázások után. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése